איך עובדים עם הר הביטוח

איך עובדים עם הר הביטוח

נמאס לשלם 8000 שקל בחודש על הביטוחים

בראשית שנת 2017, השיקו שר האוצר, משה כחלון, והרגולטור והמפקחת על שוק ההון, הביטוח וחיסכון דורית סלינגר, את הממשק האינטרנטי של הר הביטוח שמאפשר למבוטחים, בפעם הראשונה, לקבל תמונת מצב אמיתית ועדכנית של כל מוצרי הביטוח הקיימים שברשותו.
הר הביטוח הוא מנוע חיפוש פוליסות על פי תעודת זהות שלכם, אשר מבוסס על דיווחי חברות הביטוח ומתעדכן אחת לחודש.עד אז למעשה לא הייתה לנו יכולת טכנית במבט אחד לקבל תמונה אמינה על התנאים שבהם אנו  מבוטחים
לפי הערכות של  משרד האוצר עלה :

  • כ 30% משלמים כפל ביטוחי שבחלקם אין כפל פיצוי ,שזה אומר כספנו היקר הולך לפח ביום התביע
  • מצד אחד עודף של אותו סוג ביטוח מכמה מקומות ובצד שני  בחלק מהמקרים מחסור דווקא בכיסויים נוספים הבעלי סדר עדיפות גבוה ,המצילים חיים !
  • תעריפים מוגזמים ,הלא מוצדקים בחלק מהפוליסות
  • תיקי ביטוח לא מאוזנים ולא מותאמים נכון לצרכי הלקוח

יוצא בסוף אנחנו  משלמים כל חודש את מיטב כספנו ומצד שני חלקינו לא יודעים אפילו על מה מכוסים
כתבה של 2 דקות מתוך ירוץ 10

אז איך הגענו למצב הזה – הסיבה פשוטה מצד אחד הנטיה האגרסיבית של חברות וסוכנויות ביטוח שמדי פעם פונות אלינו תעשה את הביטוח הזה כי  זה חשוב ובעוד חודש תעשה גם את את זה, כי זה גם חשוב ועוד ועוד ועוד ומצד שני חוסר כלים מצד הצרכן מידי פעם לראות הכל במבטח אחד ולבצע השוואת מחירים פעם בתקופה, הביא לחגיגה  ומחסור בתחרות בין חברות הביטוח ואז תעריפים מוגזמים 

משרד האוצר החליט לשים לזה סוף

בנוסף להר הביטוח נעשו מספר צעדים נוספים במסגרת הרפורמה:

השקת מוצרי ביטוח אחידים בכל החברות -על מנת לאפשר לצרכן לבצע השוואת מחירים ותנאים  פשוטה והומוגנית יכולת לרכוש כיסויים ספציפיים בלבד עם עלות מצומצמת בהתאם  ולא כל פעם ללכת על הפוליסות מאוד רחבות שלפעמים כוללות סעיפים הפחות רלוונטיים לנו

עדכון פוליסות בריאות מדי שנתיים – הטכנולוגיה הרפואית העולמית מתפתחת יום יום

פוליסות בריאות מלפני 10 שנים לא נותנות מענה לפטרונות מסוימים שפותחו בשנתיים האחרונות מן הסתם – אז לפני הרפורמה היינו צריכים "להתווכח" כל פעם מול חברות הביטוח שישדרגו לנו את התנאים -ומי מהמבוטחים מודע לכך בכלל ….?

היום כל חברת ביטוח מחויבת פעם בשנתיים לעדכן את ערך הכיסויים עבורכם

אז מה יצאה לנו מי זה שורה תחתונה

תחרות רבותי תחרות – כעת לחברות הביטוח יש אינטרס לתת מחיר תחרותי שכן הביטוחים הם זהים לכולם. ועכשיו גם הכל גלוי לעיני הצרכן

מצב תחרות בריאה זו  הביאה את המחירים להיות הרבה  יותר אטרקטיביים

וגם צפויה להעלות את רמת השרות ללקוח כחלק מהתמודדות של חברות הביטוח לשמור את הלקוח אצלם

 

אז מה עושים מעכשיו תכלס

קראתה את הכתבה

דאגתה לבטח את עצמך ואת משפחתך – ראשית כל הכבוד לך !

רק אינך בטוח וסגור לגבי התיק הביטוחי שלך

רוצה יותר מידע והסבר עבור הפוליסות שלך  

רוצה לוודא שאינך משלם כפל ביטוח חס ושלום

רוצה לוודא שיש התאמה מאוזנת והגיונית בין כיסויים הביטוחיים לבין מצבך האישי של היום

רוצה לוודא שאינך פראייר שמשלם סתם יקר

ועוד

כנס ל הר הביטוח ובדוק עכשיו

סרטון הדרכה

במידה ולא מסתדרים עם הממשק האינטרנטי? לא מבינים את המידע עבור הפוליסות שלכם? לא יודעים בדיוק איך בודקים את הכפל ועוד

אל דאגה -אנו נשמח לעזור לך

בדיקה יעוץ וטיפול ללא עלות וללא כל  מחויבות

השאירו פרטים ואחד מהיועצים המומחים של סוכנות ארגמן יחזור אליכם בהקדם .

רק בשנה אחרונה למעלה מ 70% מתיקי ביטוח שנבדקו על ידנו -הפחתנו ב30%  בהוצאות הביטוח ללקוחותינו משמעות חסכון של החל מכמה מאות עד לאלפי שקלים בשנה

  • על ידי הסרת כפילויות והעברת פוליסות לפי מחירי השוק עדכניים
  • לאחר תהליך זה חלק מלקוחתנו בחרו להשלים את הביטוחים החסרים ו/או הגדילו את קופת חסכון לילדים ,בזכות התקציב הביטוחי שהשתחרר להם

 

קצת עלינו :

סוכנות ביטוח ארגמן  עם ניסיון רב שנים בתחום

עובדים בשוטף מול רוב חברות הביטוח מכירים בייטב ביתרונות וחסרונות שלהן

לפני הכל חשוב להדגיש לכל לקוחותינו ,שהמטרה הראשית אינה למכור לכם עוד מוצרי ביטוח או להחליפם באחרים

מטרת הבדיקה:

לאפיין ולשקף לכם את תמונת המצב הנוכחית של תיק הביטוחי

במידה וימצא כפל ביטוחי נתריע בפניכם  ונמליץ להסירם

במידת הצורך אנו נדאג  לביצוע סקר שוק עבור מוצרי הביטוח שברשותכם ,על מנת להביא את התוצאות האטרקטיביות ביותר

בהתאם למצב האישי שלכם ושל משפחתכם  כולל תחומי עיסוק, כמות ילדים היסטוריה רפואית רמת הכנסה ועוד נביא את ההמלצה האופטימלית  עבורכם

הזהרה – חשוב להדגיש במידה וחל שינוי בריאותי בתקופה אחרונה בחלק מהמקרים נמליץ לא לשנות דבר

 

אם שאלתם מה יוצא לנו מי זה – אז יפה ! במידה ולאחר ההמלצתנו תחליטו כן לבצע מספר שינויים -אל דאגה אנו נקבל כבר את התגמול המגיע לנו מחברות הביטוח

 

תפיסה עסקית – אנו מאמינים רק בגישה של הWIN WIN

כל בעל עסק יודע הייטב שלשמר לקוח קיים הרבה יותר משתלם מאשר לגייס לקוח חדש כנגד – ביטוח זה  לא זבנג זבנג וגמרנו, זוהי מערכת יחסית לשנים רבות, הייתי אומר מערכת יחסים עסקית אולי הכי ארוכה שיש

לכן אנו פועלים תמיד באמינות ,מקצועיות ושקיפות מלאה עם הלקוחות שלנו ,במיוחד לאור המצב התחרותי בשוק שחל לאחרונה ….ברוך ה' !

סגור לתגובות.