מגמות  שווק האינטרנטי  

מגמות   שווק האינטרנטי   2017

SEO

השגת קישורים מאתרים של מובילי דעת קהלoutreaching התפתחות שיטה של

מציאת תחומי עניין חדשים הסוחבים את הקהלים שונים

המשך המאבק נגד קישורים "הלא איכותיים "

האלגוריטם של גוגל מתפתח בלאפיין את הקישורים "הלא טבעיים "  מלאכותיים

אלו שמצליחים לבנות מערכות קישור אורגניים טבעיים,רלוונטיים אז גדל הטראפיק

Mobile. AMP, PWA, Mobile First Index דגש על:

דגש על מנועי חיפוש מובייל כבר  אינו חדש, כבר ב2016 נעשתה התקדמות בנושא

השנה דגש  עוד יותר ב תחומים של AMP, PWA עמודים, שזה מגדיל את קצב הלעת /טעינת דפים והגדלת טראפיק,גם לדמות עבודה עוד יותר לעבודה מול מחשב נייד

גם התפתחות של Google Mobile Fist Index  המאפשרת לפלח עוד יותר את המשתמשי  מובייל ולקשר מול רשתות חברתיות נוספות

 

 הגנות אינטרנט

גוגל רואה השנה משימה מספר אחת להגן על המשתמשים מפני פורצים,הקרים סחיטות וכו' אינטרנטיים ,כמוכן הגרסה המחודשת של גוגל כרום –תתריע מפני אתרים שיש בהם פוטנציאל של סכנה

לכן מקדמי האתרים ובוני אתרים הצטרכו עוד יותר לדאוג לבנות את הפלטפורמות בצורה נכונה ,על מנת שלא יתפסו ולא יחסמו כאתרים הלא רצויים וכו'

 

שווק תוכן אגרסיבי ,שווקי

גוגל משתדריגים עוד יותר על איתור בלוגים מסחריים ,אתרים עם "עודף" פרסומי

שמנסים להסתיר זאת על ידי מילות חיפוש

 

עבודה עם קהלי יעד שונים

כמעט בכל המערכות הפרסום יש כעת את ההזדמנות לספק התאמה כלפי  כל סוג של קהל היעד, את המסר המתאים לו

בד"כ כלל זה נעשה באמצעות סריקה חכמה של הדאטאות המשתמש  ממקורות שונים  כגון שימוד בדוא"ל , מובייל, גוגל, יוטוב פייסבוק ושאר רשתות חברתיות ביצוע מיזוג מידע אוטונטי יוצר פילוח די מעניין ודינאמי של תחומי התעניינות ואז בהתאם התאמת תוכן שווקי

איתור דאטאות חדשות על ידי מנגנון Look-a-Like

רכישת דאטאות

תוכן וידאו קובע

אמנם גם בשנים הקודמות ביקוש על תוכן וידאו הלך וגבר

אך השנה אין ספק שביקוש לתוכן וידאו מותאם וקולע עדיף ומתבקש על פני תוכן טקסטואלי

אשר זה מתפתח עוד  ויותר לבלוגים של וידאו של אונליין שדורים, ובינרים , שדורים חיים ,

כולל וידאו מסאנג'נג – הופך לרמת ביקוש ונאמנות משתמש הרבה יותר

פתוח מסאנג'רים

יכולת תקשורת אינטרנטית אונליין – יכולת לספק שרות ללא להרים טלפון, ללא הזדהות ,מחויבות או השארת פרטים וכו' הופך את האתר אינטראקטיבי יותר ומרגיל את המשתמש לחזור ולצרוך תוכן ולהמשיך להרגיש נוח ואנונימי במידת הצורך

 

סגור לתגובות.